dagen!

började med att söta nattis kom till mig vid 20 i 8,
vi drog till vallen sen gick vi och parata om gammla tider
och då hon gick på blåklint och jag va typ tsm med en där ,
och alla i deras klas kom och sa att dom hade hållt på haha
och att han hade hållt på med fler så han vart dumpad tack vare henne haha !
det gick vi och skrattade åt minnen från när vi var små och söt och oskyldiga
eller kanske inte så jätte oskyldiga hah galna ungar vafan!
sen senare på dagen tog jag tag i ett dörrhandtag och den gick sönder fast jag satte dit den igen då kommer nattis och tar tag i den haha och så går hon där med handtaget i handen och vet inte vad hon ska göra haha jag dog av skratt asså sen tillslut möter vi en lärare :

n: vill du ha ett handtag?
L: va?! haha jaha jag fattade inte först jag trodde du skämta !

haha trög lärare ? haha börja fan skratta ännu mer :P

hade någon tönt på musiken som alla härja med haha såg ut som lillen skulle börja gråta ett tag , haha


sötnosen själv? älskar dig gmn♥

Kommentarer
Postat av: elin

vrf inga bilder på dig själv?

2010-12-06 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0