fredag och lördag!

ja jag vet att jag inte har bloggat men har inte alltid tid att sitta framför datorn hela dagarna så vänj er !
i fredags så åkte fillo och jag in till lkpg och hade kul och gick lite på stan och så där ,
sedan åkte vi till skäggetorp och hälsade på min farfar :) rolig kväll tjejen
igår då så var jag på någon jävla pundarfest haha nae men det vart väl det för att någon satt och gjorde något!
inget drag eller något så lallen och hans kompis kom ditt så var vi där ett tag till sen skjutsade lallen hem mig , så gulligt av han (a)
idag så drar jag till Jönköping drar om en timma så har lite brotom , kanske hinner med ett inlägg till innan jag dra !
skola imorn börjar 7 grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0