tacksåmycketdå!

har precis slutat skolan sitter i felicias rum!
där jag hittade min nya parfym som nästan inte är något kvar av
mitt bälte och min plattång !
någon som kan lära henne vad ditt och mitt är för något eller för det har inte jag lyckats med! och så säger du att du aldrig har tagit mina saker eller att du inte gör det längre? haha största skämtet dööhh du får fan ta och lära dig snart unge!

iaf imorn så blire först en lektion och sedan luciaövning ( den sista) nervös!
iaf sen blire typ inga mer lektioner på den dagen så jävla gött!!
sen mot 4 åker jag och min fillo in till lkpg för att julhandla och sedan på kvällen blire skägetorp (,stavning)

lite taggad på att åka in igen :) haha ska bli kul !

men nu ska jag bara ta det lungt uppdaterar kanske mer sen :)♥


kommer hämnas på dig unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0