5 december

sitter hemma och tjurar funderar på att gå ut om någon snäll liten person vill gå ut med mig :)
finns inte så mkt att göra här ändå aa jag har inget att göra och panik!

skulle åkt utomlands med men baby i sommar men nae det vart inget så är
lite tjurig just nu! men det finns ju andra knasiga saker man kan göra :P

det vart ingen fest igår vi orkade inte gå dit så felicia och jag stannade
hemma fast gick ut och gick  , ( konstig mening? )
kollade på en film va det nu var för film kommer jag inte ihåg
men äcklig va den iaf sen drog hon hem vid 12 .

och jag har hittat min tröja som jag har letat efter i år och dar känns det som .
den låg i tvättmaskinen haha xD

imorn måste jag prata med jane om att jag ska till någon skola i lkpg och se hur det
är där för att sedan kunna bestäma mig för vilken jävla linje jag ska gå !
roligt jag vet inte vad jag vill gå än !
fast jag vet någ vad jag ska gå hahah
fan va konstig jag är

har ni tänkt på att det bara är 19 dagar kvar till jul? :O
tänkte lägga upp en bild men får inte tag på den just nu så den kommer sen bra va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0