!

fan vad allt är lungt och skönt hemma när felicia och mamma är i lund och micke jobbar och melinda är i skolan. sjukt gött lungt och allt annat som det inte brukar vara här hemma när felicia är hemma
familjens lilla dimon xD haha nae men hon är sjukt jobbig och borde fatta mer än vad hon gör , att allt faktiskt inte handlar om henne och hon inte kan göra som hon vill och få allt hon vill ha hoppas det blir bättre nu när hon är där nere då hon absolut inte kommer få göra som hon vill!
mamma står för den finna och rätt bilden hennes rätta jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad illa skriver skit om henne när hon ligger i lund och är jätte sjuk?

skulle inte jag ha gjort om hon var min syster!

jag skulle skriva att jag tyckte synd om henne och att du älskar henne elr något sånt !!

elr du kanske är avvis på att hon ligger där ?

2011-01-13 @ 04:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0