felicia svensson!

ja jag sa till henne förut innan hon gick hem att jag skulle skriva en sak om henne på bloggen har inte gjort det än hade faktisk glömt det haha xD ja sån är jag glömer saker hela tiden xD

det jag skulle säga var att min älskade unge felicia svensson ringde till telia och fixade gratis sms till mig haha rolig sak att skriva om men jag vågade inte själv , men jag vill också att hon/du ska veta att du betyder guld gmn att du betyder sjukt mycket för mig jag älskar dig sjukt jävla mycket och vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig♥


älskar dig felicia svensson ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Felicia Svensson

Åhh gumman gullig du är! du betyder allt för mig..

Älskar dig så otroligt mycket vännen! <3

2011-01-15 @ 17:10:51
URL: http://feliciamyyransvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0