Har inte Bloggat på eftermiddagen för att ...

Har inte Bloggat på eftermiddagen för att jag inte har orkat när jag kom hem från skolan så åt jaa lite sen la jag mig och kollade på tv och somnade till vaknade senare av att micke ringer och ber mig hämta Melinda på fritis (är det jag som är sämst eller? Hur fan stavar man ska det va t eller d? Haha ) så fick Palla mig upp vid fem så var man där alldeles ensam och visste inte vart jag skulle , om jag skulle upp eller ner. Som tur va så var det en pappa som också skulle hämta sin unge haha så jag gick upp och ser henne inte utan hör bara en röst som säger emma haha aa sen la jag mig igen och somnade vaknade av att Fillo satt nere vid mina ben . Micke kom hem med kebab till mig Gött sen drog Fillo och jag ut en stund sen hem till mig hon drog vid 9 sen somnade jag och vaknade nu , finns mycket mycket mer att säga men gör det på datorn sen nu vet ni iaf varför jag inte Bloggat , puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0